Vi är visst fler i flocken

Idag har jag träffat en som tydligen också ingår i vår flock. Hon heter Arkita och verkar ganska snäll. Men är väldigt stor...
Idag har vi också fått valpselar som vi trivs bättre med än halsbanden. Ett tag, säger matte,
att vi kan ha selarna. Sen var vi i en av sommarhagarna idag igen och på vägen dit passerade vi det härliga diket igen! När vi kom hem försökte jag på egen hand hoppa ner i badkaret. Men det gick inte, så jag försökte istället klättra in i tvättmaskinen. Då sa matte att det var en dålig idé. 
När matte var ensam med oss tog hon fram en leksak som hon sa skulle ta lite tid innan jag klarade av. Trodde hon ja... Var ju busenkelt att hitta godisarna i den här saken:
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pajas




RSS 2.0