En liten kompis

Idag har min lilla kompis Ludvig varit med oss. Det är han som kallar matte för farmor och är lätt att välta omkull om jag har lite bråttom. 
Jag tycker om honom. Han är rolig och snäll. 
 
En sak som är bra med Ludvig är att när han har något ätbart i händerna, är det lätt för mig att få en smakbit. Eller, om jag ska vara ärlig: ta en smakbit. 
Men idag har Ludvig sagt ifrån på skarpen till mig så jag tänkte att det nog är bäst att lyda.
I alla fall är det kul att ha en kompis som också tycker det är kul att göra lite bus ibland. Nu kommer vi hinna med att ha mycket kul ihop för han ska vara här i två dagar till. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pajas




RSS 2.0