Sixten

Idag är jag glad! Matte har berättat att jag ska få träffa Sixten i morgon, så nu gör jag allt för att sysselsätta mig själv i väntan på att vi kan träffas. 
 
Matte och jag har tagit en kvällspromenad med mitt nya koppel. Det trivs jag mycket bättre med än med det som husse och matte kallar finkopplet. Det stramar under frambenen och är obekvämt. Nu har jag ett JAKTkoppel för jag ska bli en JAKThund. 
Nu säger husse, som jag har varit med hela dagarna, att jag har blivit jätteduktig och är väldigt lydig. Det gäller bara att visa upp det för matte så att hon också tycker det. 
Idag har husse och jag varit i skogen och nu gillar jag att det är snö!
 
Nu längtar vi efter i morgon då Mia och Sixten kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pajas




RSS 2.0