Finns det hjärterum så...

Husse och matte tycker att man ska dela med sig. Det tycker jag också. Så länge det inte handlar om min mat, för nu äter jag Eukanuba och det är jättegott!
När Sandra var här för någon dag sedan, fick hon dela med sig 
 
Idag när vi var i stallet var det nästan så att jag fick dela med mig  av min bilbur. Till Arkita. Men hon var för stor för att få plats. Jag har ju varit lite skraj för henne, men idag fick vi ett genombrott som slutade med en puss!
 
Det kändes riktigt bra att även Arkita visade att hon gillar mig, precis som Gollum gör. Vi är ju ändå samma familj!
Apropå Gollum, så följde jag med honom till ridhuset idag. Vi går bredvid varandra, han och jag. Sen får jag träna passivitet
 
Matte och jag har varit hos mormor idag också. Hon har likadana tofflor som matte!! Men inte heller hennes fick jag leka med. Där är de väldigt lika, matte och mormor. Och så pratar matte om att man ska dela med sig...


Kommentarer
Postat av: Polly Svensson

Klockrena bilder =). Gillar första och tredje bilden mest, charmigt.

2016-04-23 @ 19:57:57
URL: http://pollysvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pajas




RSS 2.0