Fredagsmys

Idag har det varit fredagsmys! Det gillar jag. Först fick jag ett tuggben av matte. 
 
Det var smaskigt! Knutar i ändarna som gjorde det lite mer svårtuggat än de där raka tuggbenen jag har fått förut. Men sen... Då blev det kalastajm! Äntligen lyckades husse och matte göra slut på en bag in box så att jag kunde få kartongen! Ren och sann lycka!
 
Vinkartonger är bland det bästa jag vet! Det blir så bra spridning på dom kartongerna och när jag är klar med att ha isär dem, brukar matte och jag leka städaleken. Det är kul! Och behövs. 
 
Medan vi leker städaleken fredagsmyser husse i väntan på att han ska börja laga mat. 
 
Nu är jag trött och vill att alla går och lägger sig, för i morgon ska vi gå upp tidigt och ge alla hästar frukost och släppa ut dem. Så nu ber jag snällt om att få sova i husses säng. 
 
Jag brukar få som jag vill...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pajas




RSS 2.0