Ormbiten?

Igår blev husse rädd att något hänt mig. Jag var nere i diket längs grusvägen vid hästhagarna och då såg husse att "något" attackerade mig. Och att jag försökte följa efter det när "det" försvann in i hagen. Vad det var vet vi inte riktigt. 
Sen åkte vi hem och tittade på fotboll. Husse tittade mest. Jag Höll mig på balkongen med mitt ben, för det var väldigt varmt. 
 
Matchen höll på länge och jag orkade inte hålla husse sällskap hela tiden, så jag somnade I soffan. 
 
Idag har jag varit med husse på jobbet. Tanterna där tycker att jag har blivit väldigt stor, eftersom det var väldigt länge sedan jag hälsade på dem. Fast alla som jag har träffat förut var inte där. 
När husse och jag varit i stallet åkte vi hem. Och väntade... Vad vi väntade på? Att matte skulle komma hem, förstås. Och det gjorde hon! Gissa om jag blev glad?! Efter lite krigsdans och en promenad, sjönk jag ner bredvid henne i soffan, mycket nöjd med att allt är som det ska Igen.


Kommentarer
Postat av: sillyshepherds.blogg.se

Oj! Men det gick bra! Här har vi infört förbud mot att springa i diken pga att jag har sett massor med ormar just i diken i år

2016-06-01 @ 13:40:37
URL: http://sillyshepherds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pajas




RSS 2.0