Det kom ett paket

Jag har fått ett paket!

 
Det tog ett tag för mig att öppna det, men jag kämpade på. 
 

Och till slut fick jag upp det! Det var från Magnussons hundfoder. Åh, vad snällt av dem att skicka den till mig!

 

Även om bitarna var väldigt små, tycker jag att de smakade gott och ville ha mer.

 

Sen, när jag hade smakat klart, blev det lite konstig stämning i köket. Någon hade haft sönder kartongen som matförpackningen kom i. Matte tittade frågande på mig, som om det var jag som stökat till det. Men jag sa att det måste ha varit någon annan som gjort det!

 
Fast jag sa att det inte var jag, blev jag tvungen att städa efter vem-det-nu-var. Men det tycker jag bara är kul, för då får jag höra att jag är duktig. Och det tycker jag om när de säger. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pajas




RSS 2.0