Tävling

Nu har matte varit borta igen. Men hon kom tillbaka. Det är bra!
När matte skulle åka ville Bonus hjälpa till att packa mattes väska.
 
Själv var jag lite mer diskret, men jag tyckte att matte kunde få låna med sig räven som jag fick hos veterinären. Tyvärr snodde Bonus den innan matte hann packa ner den i sin väska. 
 
När hon kom tillbaka hem idag blev vi jätteglada. Mest Bonus, som bara ville bara krama henne och sitta i hennes knä. Och när han inte gjorde det, ville han bara leka med henne. Själv tog jag det lite lugnare. La mig i balkongsoffan och tittade på när han höll på och tramsade. 
 
Bonus kan vara lite påstridig ibland. Speciellt om ingen vill leka med honom. Då blir han sur och låter oss veta det. Och då brukar jag för det mesta rycka in. 
 
När matte kommit hem fick vi följa med henne till affären, där det fanns ett paket till henne. Det bar jag sen hela vägen hem och när Bonus försökte ta det, sa matte till honom på skarpen. Det var kul!
 
Matte har anmält Bonus till en fototävling. Om du vill rösta på honom kan du göra det här: www.smartdogwine.se/?entry=70 Om du röstar på honom kanske vi kan bo på hotell på nyår, eller få ett presentkort! Så här ser bilden ut
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pajas




RSS 2.0