Tävling

 
 
 
Nu har matte kommit hem och kommit tillbaka igen. Det är bra!
När matte skulle åka ville Bonus hjälpa till att packa mattes väska. 
 
Själv var jag lite mer diskret, men jag tyckte att matte kunde få låna med sig räven som jag fick hos veterinären. Tyvärr snodde Bonus den innan matte hann packa ner den i sin väska. 
 
När hon kom tillbaka hem idag blev vi jätteglada, både Bonus och jag. Bonus blev väldigt glad när matte kom hem och ville bara krama henne och sitta i hennes knä. Jag gick ut på balkongen och la mig, för någon måtta får det ändå vara på fjäsket för matte, om du frågar mig. Fast jag var ju väldigt glad att hon kom hem så att min flock var komplett igen. 
 
Matte har anmält Bonus till en fototävling. Om du vill rösta på honom kan du göra det här: https://www.facebook.com/nina.ehnhage/posts/10156192811212446
 
När matte kommit hem gick vi och hämtade ett paket hon hade beställt. Då bar jag det hem ät matte, för jag gillar ju att gå ärenden åt henne.
 
Och Bonus bara ville att matte ska leka med honom och räven!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pajas




RSS 2.0