Mums

De senaste dagarna har det inte hänt så mycket, så därför var det väldigt skönt att få släppa loss i skogen idag. (null)
Det är så härligt att det är så pass ljust ute nu så att vi kan hinna till skogen innan det blir mörkt!
Bonus och jag jagar varandra och jag måste nog medge att den lille fjanten är snabbare än jag. Men inte starkare! Jag fäller honom lätt som en plätt!
(null)

Det är kul!! Men du får inte tro att vi är osams på något sätt. Nejdå - vi är såta vänner även om vi brottas lite ibland.
(null)

Ibland pausar vi lite i tillvaron för att hämta andan och samtidigt reder vi ut eventuella missförstånd. 
För några dagar sen köpte matte ny mat åt oss. Nu äter vi båda Eukanuba breed specific Golden Retriever och gillar den.  Men matte, hon köpte färskfoder till oss. Köttbullar som består av viltkött och som smakar gudomligt!! Riktigt mums!
(null)

(null)

Nu ska vi gå och lägga oss om en stund. Och på fredag morgon kan jag åter utföra veckans viktigaste uppgift... (null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pajas




RSS 2.0