Ooops!

Igår kväll när matte gick ut med oss, råkade vi trassla in våra koppel i mattes ben. Vi märkte inte det förrän vi gick åt varsitt håll och plötsligt hade matte ramlat ner från trottoaren. Vi var förstås snabbt där för att pussa på henne. När vi kom in igen klagade matte på att hon hade ont i handen. Och värre blev det!
(null)

Nu säger hon att om det gör lika ont i morgon som idag, blir det till att röntga handen för att se så att inget är brutet. Stackars matte! Men vi gjorde det verkligen inte med flit. 
Idag har vi varit på gården vi ska flytta till. Det var väldigt kul. Både Bonus och jag trivdes direkt och hängde glatt med när vi gick runt ägorna, tillsammans med Ann, som bor där nu. 
(null)

Det är stort. Jättestort!! Och på två ställen fanns det en damm! En lite mindre och en som var riktigt stor, med flera holmar i. Där säger husse och matte att vi kan träna mycket. Och flera kan komma och träna tillsammans med oss. 
Jag tror verkligen att Bonus och jag kommer att trivas på gården. Ja, husse och matte också, förstås!
(null)

Nu är vi hemma igen och ganska trötta efter den här utflykten. Men vi ser fram emot påsken. Då är vi där. På riktigt!
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pajas




RSS 2.0