Stökig tillvaro

Vi har haft det lite stökigt ett par dar här hemma. Det är inte vi, Bonus och jag, utan husse och matte som stökat till det. Både Bonus och jag har varit lite oroliga och inte alls uppskattat att de har stökat till det. 
 
Matte säger att det är för att vi ska sälja vår lägenhet och att den måste fotograferas. Då måste vi göra fint, sa både husse och matte och bar in ett bord i köket, samtidigt som de bar ut våra fåtöljer. Vi har väl aldrig haft ett matbord i köket?! Och så ska vi ha det nu - när vi ska flytta... Fattar ingenting. 
I ett annat rum har de ställt in en soffa. Eller är det en säng? I alla fall har husse och jag haft en riktig mysstund där.
 
Något som ändå är sig likt är att Bonus släpar runt på sin kompis - hunden. Den ska vara med överallt!
 
Idag busade jag till det lite och snodde den från honom och vet du vad? Min lilla pluttbrorsa är nog inte så liten längre, för han drog mig genom hela köket och ut i hallen. Lillgrabben har blivit stark!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pajas




RSS 2.0