Helt galet

Jag sa väl förra gången att matte sagt att vi skulle bo på det där roliga stället? Det var sant!! Vi har flyttat hit nu och har en tomt som aldrig tar slut. På tomten finns tre dammar, där jag hoppas att vi kan bada när det blir lite varmare och snöfritt. Sen finns det annat som är jätteroligt... KANINER! Bonus och jag springer efter kaninerna allt vad vi kan, men vinner aldrig. Husse blåser inkallningssignal när vi gör det och då kommer jag. Men inte Bonus. Han vill jaga mer. Sen, när han kommer in, är han jättetrött!
Vi kan springa ut och in, nästan precis som vi vill. Och om vi inte får gå ut precis när vi vill, öppnar jag dörren. Då kan det bli lite dålig stämning mellan mig och husse och matte. Men det är smällar man får ta.
Snart ska jag berätta om vad vi hittar på, men så länge husse och matte står med sina huvuden i kartonger blir det inte mycket annat gjort. Fast jag hörde att matte sa att vi i morgon skulle få göra ett sökarbete. Det ser jag fram emot. Det ska bli skönt att få jobba lite!
 
Om du vill veta mer om var vi bor och hur det ser ut, kan du gå in här: www.fagelbrogard.se. Men jag kommer att stanna kvar här på blogg.se,
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pajas




RSS 2.0