Måste man gilla läget?

Det känns inte bra. Inte alls! Det är som om hela min värld håller på att krympa ihop.  
(null)

Husse och matte bygger kartongberg och lägger ner allt vi har i lådor. Själv försöker jag packa upp det jag kan för att visa att de gör fel. 
(null)

Bonus är inte till särskilt stor hjälp. Han verkar mest vimsa omkring och vill leka med matte, men hon har inte tid. För hon packar. Idag sa hon till mig: Pajas, jag LOVAR att vi inte ska glömma kvar dig. Du ska följa med oss. Då kändes det lite bättre! Ännu bättre blev det när husse putsade köttet som de ska äta till middag.
(null)

Nu håller jag mig nära min husse så att han inte glömmer mig och som tur är har jag min lillebror som ser till att jag inte känner mig ensam. 
(null)

Matte har sagt att Bonus och jag ska vara med Sandra och Micke den här helgen. Om vi bara får med oss lite leksaker och snuttetäcken ska nog det gå bra. 
(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pajas




RSS 2.0