Till gården

Den här helgen har vi både varit i stan och på landet. 
(null)

Det började med att vi igår tog tunnelbana in till stan och sen gick vi på promenad där. Mitt i smeten! Gissa om det fanns härliga dofter där? 
När vi vandrat runt på de största gatorna en bra stund, kom vi fram till Nybroplan och inte då långt därifrån, tog vi tunnelbanan hem igen. Ganska trötta. När vi kom hem somnade vi nästan direkt!
(null)

Lite senare kom Sandra hem till oss. Då fick vi paket av henne! Jag tyckte min leksak var jättefin. 
(null)

Bonus tyckte också om min leksak, fast han fick en egen, så han försökte ta ifrån mig min leksak. Men jag släppte den inte! Istället fick jag mig en åktur på köksgolvet. 
(null)

Idag hämtade husse en låda som han satte fast bakom bilen. Jag hoppade in i den för att jag trodde att Bonus och jag skulle få åka egen låda... 
Men det var fel. Husse och matte hämtade en massa saker från källaren, som de la in i lådan. 
När de var klara, åkte vi iväg och när vi kom fram var vi på gården som vi ska flytta till. Vi blev jätteglada och började genast jaga varandra i snön. 
(null)

Om fyra veckor bor vi där. Då kan vi springa och jaga varandra precis hur mycket vi vill. Bara någon öppnar dörren åt oss.
(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pajas




RSS 2.0