När matte kom tillbaka

Nu har det hänt igen! Matte kom bort och lämnade kvar husse, mig och Bonus hemma. 
När matte gör så här blir Bonus lite deppig, drar sig undan och väntar på att matte ska komma tillbaka. Ofta lägger han sig i mattes säng och väntar på henne.
(null)
Själv tycker jag att det känns rätt okej, även om jag också saknar matte. Men min husse finns ju kvar hemma och det är viktigare. 
När matte kom hem igen idag, var Bonus jätteglad och la ordentligt beslag på henne, medan jag höll mig hos husse. 
(null)

Det är ju fortfarande så att det inte är helt friktionsfritt mellan mig och Bonus. Jag tycker att han tar lite för stor plats ibland och då säger jag ifrån. För att det inte ska bli så dålig stämning mellan oss och mellan mig och husse och matte, har husse flyttat in staketet vi haft på verandan, så att Bonus och jag inte behöver konfronteras med varandra. För det är inomhus jag stör mig mest på honom. 
(null)

Men när kvällen kommer och husse och matte kopplar av, kan vi också koppla av tillsammans. 
(null)

Den här helgen har husse sagt att vi ska få göra något riktigt roligt. Det ser jag fram emot!




Kommentarer
Postat av: Gen

Ni är såå gulliga vovvar o verkar ha ett roligt liv med Matte o Husse hela tiden Kram på er alla

2018-11-25 @ 19:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pajas




RSS 2.0