Styrbord och babord

När vi är ute på kvällen, har vi små lampor hängande i halsbandet för att husse och matte ska se var vi är. Det funkar "sådär". Därför köpte de extrahalsband till oss med diodlampor i hos XXL. Ett som lyser rött och ett som lyser grönt. Nu har matte börjat kalla oss för Styrbord och Babord när vi är ute. 
(null)

Idag är det alla hjärtans dag och husse har inte varit hemma hos mig på hela dagen. Vilket svek! Men det tog jag igen när han kom hem. 
(null)

Bonus försökte gosa med matte, men hon hade inte tid, så hon fick ingen puss, bara förebrående blickar från en inte alls nöjd Bonus. 
(null)

När husse kom hem med posten fick jag en överraskning. Det var post till mig!
(null)

(null)

Den tog jag snabbt hand om så att inte Bonus hann se vad det var!
Nu har det så smått börjat töa och snön sjunker snabbt undan. När vi var bort till en av dammarna för ett par dagar sen fanns det vatten i den. 
(null)

Inte mycket, men betydligt mer än i somras. Jag vet att husse och matte väntar på att det ska bli fullt igen, så att vi kan börja träna på allvar. Till dess nöjer vi oss med att leka med frisbeen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pajas




RSS 2.0