Bad(d)aren

När jag vaknade i morse var matte borta, så jag gick ner för att leta efter henne. Jag hittade hennes raggsockor, hennes ena sko, ett vedträ och stövelknekten hon brukar använda. Men ingen matte. Då påminde husse mig om att vi ju lämnade matte i Örebro igår, för att hon skulle ta tåget hem. DÅ kom jag ihåg!
Sen åt vi frukost och lekte med bollen en stund, innan husse satte sig och jobbade. Då gick jag och la mig och sov igen. 
På eftermiddagen kom solen och då åkte husse och jag till sjön. Jag älskar att bada och allra mest vill jag hämta saker som ligger ute i vattnet. Husse hade tagit med en dummy till mig och gissa om jag apporterade?! Till sist fick husse lov att sätta stopp, för jag ville inte sluta!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pajas




RSS 2.0