Endast iklädd en badring

Jag erkänner: Att vara ensam inomhus, när husse och Bonus är ute, är inte min bästa gren. Men det är otroligt korkat av matte att ha blommor i fönstret i trappan, där ensamma jag kan titta ut på husse och Bonus! Saker kan ju gå sönder!
(null)

Jag blev lite nedslagen när det där hände, eftersom jag vet att det blir dålig stämning när det upptäcks vad jag gjort. 
(null)

Men husse sa inte så mycket - han såg att jag var deppig och gick istället och städade upp efter mig. När matte kom hem var det städat, men jag hade för säkerhets skull gått en trappa upp och höll för ögonen, så att jag inte kunde se henne. 
(null)

Förresten är det inte bara jag som stökar till det ibland. Bonus kan också... Den senaste leksaken var sig inte riktigt lik efter att Bonus haft den ett tag. 
(null)

Igår gjorde matte något konstigt. Hon blåste upp och satte på oss varsin badring runt halsen. Bonus blev jättesur och vägrade röra på sig i flera minuter. De blickarna han gav matte var allt annat än kärvänliga. 
(null)

Själv blev jag mest förundrad och kunde inte förstå varför jag ska ha en badring på mig när det är snö?? Satt ivägen gjorde den också, för jag kunde inte tvätta mig på låret. 
(null)

När matte tog av Bonus badringen, sprang han snabbt upp till sovrummet och la sig i mattes säng och såg väldigt nöjd ut med sin badringslösa tillvaro. 
(null)

Det är något lurt i görningen, det är jag helt säker på. Men vad det är, återstår att se. 



Kommentarer
Postat av: Gen

Älskar er alla o eran gulliga blogg <3

2018-12-20 @ 18:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pajas




RSS 2.0