Förändring

Precis som jag sa senast, har Bonus och jag bott hos Sandra och Micke den här helgen. De har inte alls lika stökigt som det är hemma hos oss. Mycket beroende på mig och Micke, för vi dammsög. Det tycker jag är jättekul!
(null)

Hemma hos dem finns det mängder med leksaker. Bonus blev väldigt förtjust i en docka som heter Skrållan och kan prata. Det tyckte han var kul. Men när han stod öga mot öga med en låtsashund som skällde på honom, var han inte så stöddig. 
(null)

Själv tog jag det lugnt och kopplade av mellan varven. Kände mig riktigt uppassad och nästan lite kunglig!
(null)

Vi hittade också ett påskägg som vi delade lite broderligt på...
(null)

När matte och husse kom och hämtade oss, blev Bonus så glad att han gjorde ärevarv på tomten med en soppåse i munnen. 
Väl hemma igen var kaoset värre än någonsin och vi gick nästan direkt och la oss. I husses och mattes säng. 
Idag åkte vi till det trevliga stället där vi får springa fritt och ha jättekul! Husse och matte plockade saker ur hästhuset som vi har på släp och ställde in i arga tantens hus. Jag har inte glömt hur sur hon blev när jag luktade på korven förut. Idag sprang vi runt och hade jättekul! Och arga tanten var borta!
(null)  

 Nu säger husse och matte att vi ska bo där. Kan det stämma? Att vi ska bo på det roliga stället? Hoppas det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pajas




RSS 2.0