Hjälpredor eller äppeltjuvar

Precis som många andra har vi jättemycket äpplen hos oss. Nästan alla har ramlat ner på marken och till sist fick husse och matte nog. 
(null)

"Äpplena måste plockas upp", sa husse till matte och så började de plocka. Bonus och jag tittade på ett tag, men bestämde oss sen för att hjälpa till. 
(null)

Efter ett tag hade jag fått smak på äpplena och åt upp dem istället. 
(null)

Bonus, däremot, var väldigt tveksam till om äpplen är ätbara. Han tycker att de är kul att leka med, men äta...
(null)

Fast när jag hade satt i mig en tre-fyra stycken bestämde han sig för att prova och då slank det ner. 
(null)

Den här helgen ska det vara kurs hos oss och vi får inte vara med. Det är bara småglin som kommer. Såna som inte kan så mycket än. Men jag hoppas att vi får en bra helg i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pajas




RSS 2.0