Beach 2019 är här

Äntligen kom Sandra hit! Som jag har längtat efter henne! Hon gör alltid så roliga saker med mig. Men den här gången hade hon med sig människovalpen och inte riktigt tid att leka med mig, fast jag gjorde mitt bästa för att hjälpa henne med leksaker. 
(null)

När ingen ville leka med mig, försökte jag få lite uppmärksamhet genom att bli borstad. Det tycker jag om!
(null)

Men matte var också väldigt upptagen av människovalpen, så jag fick helt enkelt också engagera mig i den. Tänkte att det nog är lika bra, för det verkar som om han har kommit för att stanna. Plötsligt luktade det lite märkligt om valpen, vilket jag gjorde matte och Sandra uppmärksamma på och då sa matte att jag kan få bli en bajsdetektorhund. Jag förstod inte riktigt vad hon menade med det, men det är säkert något fint!
(null)

På kvällen var vi jättetrötta, både Bonus och jag, och tog upp all plats i soffan så att varken husse eller matte fick plats. Det var förresten första gången på ett halvår som vi sov tillsammans i samma möbel. 
(null)

Vi har haft besök av Gunnar också! Det är en kul kille, för han hade med sig paket till oss. Varsin leksak och en gemensam godispåse. 
(null)

Ja, det var förstås inte bara från honom - Connie var ju med också. Men det är Gunnar som är vår lekfarbror. Han tycker så mycket om att kasta frisbee åt oss, så vi blir nästan helt utmattade. Men man ställer ju upp, när han blir så glad att få leka!
(null)

Efter all lek tog vi en promenad bort till simdammen och då var jag så varm att jag bestämde mig för att ta ett dopp. Så nu är beach 2019 invigd för min del. Gäller bara att hålla formen nu!
(null)

När vi kom tillbaka hem ville jag komma in med min nya leksak för att gömma undan den, så att inte Bonus skulle få tag i den. Han fick ju också en leksak, men ville hela tiden ha min. 
(null)

Jag smög upp för trappan och in i sovrummet. Där gömde jag mig så att nästan ingen hittade mig. Bara matte!
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pajas




RSS 2.0