Fotomodell

Idag har jag fått vara fotomodell åt husse och matte! Visste väl att det är mig och inte Bonus de väljer om det ska göras en seriös tagning. Fast så värst seriöst vet jag inte om vi ska kalla det...
(null)

Jag blev utspökad och skulle låtsas vara en påskhare! Husse och matte har ett påhitt - en äggjakt i påsk - som de skulle göra reklam för och i brist på påskhare, valde de mig. 
Veckan som gått sedan vi fyllde år har varit ganska lugn. Matte var borta en natt, så då hade jag halva sängen för mig själv. Det kändes bra. 
Jag har ansträngt mig för att vara hjälpsam hemma. Hjälpt husse med att dammsuga, även om han inte direkt är tacksam för det. Faktum är att han bad mig sluta, fast jag har så roligt när vi dammsuger. 
(null)

Matlagning intresserar mig också. Väldigt mycket. Speciellt när det vankas kött till middag. Då viker jag inte en tum från husses sida. 
(null)

Igår var det mellofinal på tv. Vi brukar inte titta på det, men av någon anledning blev det så nu. Vet inte om husse såg så mycket, för jag tror han behöver nya glasögon. Det märktes när han skulle bjuda mig på en liten ostbit och la den på min nos, istället för i min mun. 
(null)

Sen blev det en omröstning om vilken låt som skulle vinna och det var så spännande att jag inte vågade titta!
(null)

När vinnaren till slut korades hade jag tröttnat för länge sedan och somnat i mattes favoritfåtölj. Var matte satt? På golvet!
(null)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Så härligt att följa med er 🤣

2019-03-11 @ 08:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pajas




RSS 2.0