Fredagsmys

Det finns säkert många definitioner på vad fredagsmys är, men för mig är det när alla är samlade och jag kan få ha matte för mig själv en stund. Utan att Bonus kommer och tränger sig emellan. 
(null)

Igår fick jag det när matte kom hem från jobbet. Det var väldigt mysigt! Bonus märkte inget, för han låg och sov på mattes ben. 
Apropå Bonus, så blev han jätteglad igår. Då tog nämligen matte fram vår leksakskorg, där nästan alla våra leksaker har legat undangömda när vi har haft visningar här hemma. Han blev så glad att han la sig ovanpå leksakerna, som om han ville vara säker på att de inte skulle försvinna igen. 
(null)

Idag ska vi åka till torpet. Egentligen lite konstigt, eftersom vi inte brukar vara där när det är vinter, men husse och matte säger att det är dags att börja röja där och packa ner saker som vi ska ha med oss. Vart, undrar jag då? 
I alla fall ska det bli kul att komma till torpet igen och få leva loppan en stund. Där finns det alltid något kul att göra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pajas




RSS 2.0