På tollingjaktprov

Precis som jag trodde förut, har vi varit ute och åkt med hjulhuset. Vi hamnade på en plats där det var tollingjaktprov, men du ska inte tro att någon av oss fick vara med på provet. Nej, vi fick snällt vänta i bilen, alla tre. Jag hade gjort ett jättebra prov om jag fått vara med, det är jag säker på!

Solo har fortfarande inte tagit några simtag, men har faktiskt varit på simdjupt vatten. Då vände hon direkt in mot land. Men jag ska nog få henne att simma.  

(null)

När vi kom hem igen började jag spela fotboll med Solo. Vi leker mycket, hon och jag. Bonus, som egentligen borde spela fotboll (Agrosofens Lirare), är inte alls intresserad av att vara med oss. (null)
Det märks att det är semester nu, för vi har inte så många hundar som kommer hit nu. Bara kossorna som är nyfikna på vad vi sysslar med.  (null)
Tror jag det - husse och jag lagar ju mat på verandan ibland. Korna känner kanske hur gott det doftar.
(null)
När maten är klar och uppäten, brukar vi göra high five, husse och jag, för att vi är ett så bra team. 
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pajas




RSS 2.0