På väg till julen

Nu har vi varit ute och rest. Och Bonus har för första gången bott på hotell. Själv är jag ju ganska berest och van vid ett och annat. I alla fall så var det ett trevligt hotell som hade ställt in en biabädd till oss. 
 
 Det blev lite trångt i den, så vi valde att hålla till i husses och mattes sängar. Husse hade en fåtölj att sitta i, så det gick ju bra. 
 
I sängen var det skönt att ha en liten brottningsmatch efter allt stillaliggande i bilen. Det gick ett tag. Sen kom matte och förstörde det roliga. 
 
När vi varit ute på en längre  promenad och alla fått mat, la vi oss och hade lite kvällsmys medan husse och matte tittade på tv. Jag tycker om min lillebror och han tycker om mig. 
 
Idag har vi åkt bil en stund till och när vi kom fram, var vi på precis det ställe jag hoppats på: Hos Zera och Bizzi! Gissa om vi blev glada? 
 
Fast om jag ska vara helt ärlig, var nog Bonus och jag gladast. Speciellt Bonus. Den här julen blir riktigt bra!
Önskar alla en riktigt God Jul!
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

God Jul 🎄 till värdens finaste Bonus och hans förståndiga storebror 🎄🎄🎄💞💞💞

2017-12-24 @ 08:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pajas




RSS 2.0