Snuvad på konfekten

Nu ska du få höra: när vi var ute i går kväll, mötte vi en vänlig och mycket sympatisk person. Hon sa att hon tycker att jag är fin.
(null)

Sen sa hon att hon har en hundtjej hemma, en korsning mellan schäfer och collie, som vill ha valpar. Nu undrade hon om jag vill bli pappa till dom valparna. OM jag vill!!
Men husse och matte sa nej. 
Fattar du???? De sa nej!! Är det inte straffbart att neka sin hund något sådant?
När vi kom in gick jag direkt in i köket och snodde lite mat som jag visste låg på köksbänken. Sen hoppade jag upp i sängen och stökade till det ordentligt. 
(null)
Det kunde de gott ha! Husse blev jättesur på mig, men det var inget mot vad jag var på honom. 
Lite senare satt jag med matte och mös och då sa hon att jag absolut kan få bli pappa en dag, men då ska det vara rätt tjej. Då kändes det genast bättre och vi kunde bli sams igen. 
(null)

När vi vaknade i morse var det mörkt och kallt. Husse gick ut med oss i alla fall, men när vi fått vår frukost gick vi och la oss igen och somnade om. Husse också. När vi vaknade för andra gången tittade jag ut för att se om det var bra väder. 
(null)

Det var det, så när husse och matte äntligen masat sig upp och ätit frukost, åkte vi iväg till skogen. Så himla härligt!
(null)

Vi hade inga dummies med oss idag, utan en leksak - en boll. Den hade vi kul med, Bonus och jag. Vi lekte med den hela tiden, fast vi var ute ganska länge. Det är härligt att leka i snön!
(null)

När vi var klara i skogen åkte vi till stallet så att husse och matte kunde bry sig om Arkita också. Innan vi åkte därifrån gick vi en sväng och då märkte jag att Bonus fortfarande är lika rädd för hästarna. Lite larvigt, tycker jag. Dom är ju snälla!
(null)

Nu är det kväll och jag väntar på att husse ska börja laga mat. Bonus och jag har just fått smaka på något som husse och matte har ätit som förrätt - löjrom. Det var väldigt gott!
(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pajas




RSS 2.0