Inte undra på att jag blir trött ibland

(null)Nu har vi haft några helger med andra hundar och människor här och det tar på krafterna, ska du veta. Det är SÅ mycket och många att hålla reda på! Jag har fullt upp!

Framförallt är det intensivt när maten serveras. Det är ju många fler att uppvakta än vanligtvis. Igår försökte jag byta en liten papperslapp mot en bit mat, men det blev nobben. 

(null)

Det är det värsta med människorna som kommer hit - alla har ju egna hundar och blir inte så imponerade av min charm. De få som kommer hit och inte har hund är betydligt mer lättcharmade!

Även om jag tycker att det är ganska kul när vi har gäster här, är det ändå skönt när alla har åkt och allt blir som vanligt igen. Då sätter jag mig hos husse och hoppas få smaka på hans öl.  

(null)

Fast det får jag aldrig. Märkligt, eftersom jag nu faktiskt är ganska gammal och till och med har blivit lite grå. 

(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pajas




RSS 2.0