Vårbruk

Idag har jag hjälpt matte med planteringarna. Hon gillar att påta i jorden och peta ner blommor och frön som växer. 

(null)

Jag försökte växa lite i en låda utan jord. Inget hände, så jag tror att det behöver vara jord också. 

När vi var klara med planteringen gick vi till dammarna. Där badade Bonus och jag. Solo vågade inte, den lilla fegisen. 

(null)

När vi kom hem igen var vi blöta och ganska trötta. Jag frös lite dessutom, så husse packade inmig i ett badlakan och sen somnade jag. 

(null)

Det var ganska skönt ett tag, men sen ville jag bli av med badlakanet. Man vill ju inte vara pinsam! Först försökte jag själv, men blev tvungen att be husse om hjälp.
(null)

I morgon ska jag fortsätta hjälpa till med odlingarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pajas




RSS 2.0