Så här ser jag ut när jag skäms

(null)

Eller i alla fall låtsas att jag skäms. Men räkorna var väldigt goda! Synd bara att husse och matte skulle ha dem till sin middag idag. Nu får husse hitta på något annat att äta.  

Vi har varit iväg med hjulhuset igen och den här gången var Theo med oss. Det var kul. Han och jag delade säng, vilket var mysigt. 

Matte fick klämma ner sig där det fanns plats.

(null)

En av dagarna var vi i skogen för att hitta svamp, men det gick inget vidare, så vi åt lunch ute istället. Jag försökte få Theo att dela med sig av korven, men det gick inte. 

(null)

En middag serverades det chicken nuggets och pommes, en middag helt i min smak. Inte heller då ville lillgrabben dela med sig. 
(null)

Till slut, när det var dags för lite mys och ostbågarna kom fram, fick jag äntligen smaka lite. 

(null)

Även om det är kul att resa bort några dagar, är det alltid skönast att vara hemma!
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Pajas




RSS 2.0